7 juli 2011

Hemma!

Jag kan inte förklara med ord hur bra jag har haft det, det har varit den bästa resan och veckan i hela mitt liv. Jag har kommit mina bästa vänner ännu närmare än vad jag trodde var möjligt och vi har verkligen tagit vara på varje minut vi hade där nere. Dagarna spenderade vi vid poolen men sol, bad och någon god lunch, sedan upp på en power nap, duscha och fixa sig innan vi drog ut på förkrök på green river som blev som vårat hem. Vi kom så himla nära dem som jobbade där att vi alla blev som en liten familj, dem var våra bröder och vi blev deras systrar, dem var en stor anledning varför det var så sorgligt att åka hem. Sedan drog vi ut någonstans antingen med killarna från hotellet eller ensamma för att ragga upp nytt folk och sedan avslutade vi alltid natten hemma på green river tills det blev alldeles för "tidigt".

Igår när jag kom hem så mötte jag upp tjejerna på Plock där det var ett stort tjejgäng som firade Jasmin som hade fyllt år, sedan drog vi vidare till Bj där vi spenderade kvällen, men eftersom jag druckit exakt varje dag i en vecka och bara hade sovit i två timmar samma natt så blev jag lite för full lite för snabbt, så jag åkte hem spontant klockan två, vet inte varför men men.

Grattis iallafall till världens bästa Jasmin som förtjänar det bästa av det bästa för att hon alltid finns där för mig och är en sådan underbar vän. Hoppas du hade världens bästa kväll och att det blev lika flippat som du ville att det skulle bli, för jag och dem andra hade det otroligt roligt.

En till sak jag måste få fram innan jag börjar blogga som vanligt igen är att jag tatuerade mig där nere i Alanya, haha totalt spontant, vi var vid bazaren sista kvällen för shopping, klockan var kanske halv tolv på kvällen, så gick vi förbi en tatuerings studio och jag har länge velat göra en ny så jag bah wtf varför inte. Så vi gick in där, han visade mig runt och berättade hur noga allting var och att det var ett fräscht ställe, sedan valde jag på tre minuter vilken tatuering jag ville ha och sedan satt den bara där, tio minuter senare. Jag skrattar varje gång jag ser på den för det är så jävla random... Nu sitter den där iallafall, ett hjärta på handleden för min familj, mina närmaste vänner och för den underbara resan vi hade i Alanya.

PUSSAR!

Inga kommentarer: