16 maj 2011

Love me senseless

Igår kväll var så jävla underbart, så jävla full och så jävla underbara vänner! Kvällen började hemma hos Per där vi förfestade, sedan fortsatte vi till BJ där internationella hade sin skiva, inte så mycket folk men med härligt sällskap blir allting roligt. Fick skjuts hem också vilket man alltid uppskattar, mwah!

JÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT äckligt bakis var jag idag när jag började jobba klockan åtta imorse, AJ, hände skämmigaste grejen och det kommer dröja lång tid till jag jobbar "dagen efter" igen. Efter jobbet drog jag och mamma till IKEA för att köpa lite nya saker och äta middag, nu ska jag snart ner på stan för att träffa Roni. Senare drar jag vidare till Isabella där vi ska förfesta innan Natalies skiva ikväll, ojojoj vad kul vi ska ha.

Puuuusssar

Inga kommentarer: