27 maj 2011

Oh du försöker hålla masken.

Världens bästa kväll igår, började med världens godaste middag hemma tillsammans med Moa och mamma innan vi blev skjutsade till Sigge där det var förfest. Hängde där ett tag och fortare än jag trodde var möjligt var jag full som en dåre. Deeptalk med Moa hela bussresan till stan för att möta upp Måna på stan, vidare till bj där kvällen blev så random och rolig det bara gick... Det enda jag kommer ihåg är dans, dans, dans, dans eftersom det var det enda vi gjorde, ovanligt nog. Länge sedan jag skrattade så mycket som igår, haha. På vägen hem blev det ännu mer random, som om det var möjligt, dans, krypa, däcka, filma, skrämda av våldtäktsmän, stoppade av polisen, springning, gå tillbaka halvvägs för att sedan sitta mitt på gatan för att vänta på skjuts. Hem och däcka sedan vakna upp flera timmar försenade av att Moa ligger på golvet, ingen av oss har någon aning om hur hon hamnade där. Spååårad kväll vill säga.



Idag var det dock bara fotbollsmatch mellan treorna och lärarna, uppträdande och skolavslutning, sedan träffade jag tjejerna på stan ett tag innan jag åkte hem och däckade. Skulle egentligen till finaJulia och fira hennes födelsedag men var alldeles för sliten, kroppen hänger inte riktigt med i mitt tempo just nu. Snart sova för imorgon blir det joobb.

(Längsta inlägget ever, men jag var tvungen, mums.)
Puuuuuuuuuussar

Inga kommentarer: