25 mars 2011

12 år av vänskap, älskar er, Amanda & Jessica.

Ojojoj vilken dag.. Först praktik, älskade Astrid kom förbi och chockade mig rejält, kul att se den där tösen för första gången på mer än ett år! Sedan blev det lunchdejt med Jasmin & Moa. När jag slutade jobbet och var allmänt down men ändå helt lycklig så mötte jag upp Amanda och vi bestämde oss för att dra hem till henne, ha tjejkväll med drinkar och en massa snack, så så blev det och efter ett tag kom Hedvig också och joinade. Efter några timmar med skratt så åkte jag ganska dragen hem. Nu är det dags att sova och jag hoppas att jag inte vaknar upp bakis imorgon - kill me.

Efter jobbet imorgon blir det hem och äta våfflor tillsammans med mamma, förkrök med tjejerna och sedan utgång. Lördag blir det först Stockholm med mamma på dagen och sedan Orange med tjejerna på kvällen. Söndagen måste jag vara vaken och allärt för då blir det först barnkalas för småttingarna som fyller år, middag hos pappa och sedan träffa Christian på första gången på år och dagar. KAOS första gånger på månader min helg redan är planerad och klar innan den ens har börjat.

SOV GOTT ALLESAMMANS!

2 kommentarer:

AliceBlue sa...

tack för ikväll raring! och jag älskar dig <3

Jess sa...

älskar dig med <3 :)