10 mars 2011

Sorgliga drömmar som förvirrar än.

Tycker inte om drömmar, speciellt inte såna som är så obehagliga och ledsamma som man tror är sanna. Min eftermiddag startades inte bra pga det iallafall, var hemma idag för mådde inge bra, jag som såg framemot en rolig dag..

Jubbigt också att jag är sugen på en sak men dem har inte den i kiosken hos mig så antingen måste jag nöja mig och ta något annat i kiosken eller åka till grindstugan och hitta "the perfect one", plus att jag måste hinna äta lunch innan klockan är för mycket.

Det här kommer bli en riktig sjukhusdag.


Nu är det väl dags att komma tillbaka snart? ♥

2 kommentarer:

AliceBlue sa...

fina sofia <3
vill gärna träffa dig snart.

Jessica sa...

jag älskar dig. tänker på dig mycket nu för tiden. skulle vilja träffa dig snart också. kärlek på dig <3