29 mars 2011

Grattis Måna, Isabella & Vanja!

Nu lägger jag hatten på hyllan efter att ha druckit och festat fem dagar i rad, det här är, har varit och kommer bli dem bästa veckorna på länge! Ska ta en riktigt chillkväll ikväll med god middag och sitta framför tvn, ska vila upp mig tills imorgon för då åker vi iväg på kryssning för att fira Isabella & Måna ordentligt, fyfan vad roligt det kommer att bli!

Söndagskväll och igårkväll spenderades på Fame, i söndags för att fira Agnes som fyllde arton vid tolvslaget och igår för att fira Isabella som fyllde år vid tolvslaget. Innan tjejerna kom igår till Fame så åt jag och Isabella middag där, kan varmt rekomendera deras ceasarsallad och husets pasta, så jävla gott och dyrt men absolut värt pengarna - hejdå jallas kebabtallrik och hellooo fames lyxmiddag.

NU är det däck som gäller för min del, hundra år sedan jag var så bakis som jag var idag men min allra finaste bästaste vän fyller bara arton en gång i livet och det är fan värt att fira. Pussar!

Inga kommentarer: