19 februari 2011

bakis till max.


Jag har aldrig, aldrig, aldrig i hela mitt liv varit såhär bakis. Jag är chockad över att man kan må såhär.. Enda anledningen till att jag kommer lyfta på min rumpa idag är pga. älskade, fina Jasmins välgörenhets gala på Grand.. Jag kommer ligga här tills jag måste åka och sedan ska jag åka hem direkt hit och lägga mig igen även fast det var en planerad utgång ikväll igen.

Igår var annars jätteroligt, blev bara lite för mycket där i slutet. Det var jag, Moa, Negar, Ullrika och Agnes, sedan var Rebecka och Hanna med ett tag då & då. Det var iallafall en dunderkväll men nu dunkar mitt huvud så mycket att jag måste stänga av datorn och fortsätta sova... Usch trodde aldrig att man skulle kunna må såhär. Hörs när jag mår någolunda bättre..

Inga kommentarer: