18 februari 2011

I'm not ready to be found

Nu är lunchdejten, rundan på stan och fika besöket över, ska ta en liten powernap innan jag börjar fixa mig och middagsgästerna kommer. Efter det blir det mer fixning och sedan kommer Moa hit för lite förkrök, ser ut att bli en utgång ikväll.

.. Angående ingenting, jag vill ha lite förändring.. Färga håret kanske är en bra ide? Jag har ingen aning men någonting vill jag göra. Skulle vilja testa att färga det brunt men sedan tänker jag att jag vill vara blond till studenten, sen att jag inte orkar ha brunt som blir solblekt och fult på sommaren.. Och då kommer svaret, jag måste vänta enda till i höst.. Men det vill jag ju inte? Åh vad svåååårt, jag ooooorkar inte. Haha i-lands problem, hell yeah.



Fast jag vill ha mörkare än det på bilderna men ändå inte för mörkt så jag ser ut som ett spöke. Åh.. Fin brun färg till hösten är väl det jag får satsa på.

Inga kommentarer: