17 februari 2011

Studentflak är ett måste.


Ojojoj... Jag tror att jag precis har tagit på mig ansvaret att fixa ett flak till studenten, hur *fan* ska jag lyckas med det? Men egentligen, seriöst, jag ska verkligen försöka, för hur tråkigt skulle det vara att ta studenten men inte få åka flak och inte få skrika det över hela staden? Seriöst, det är därför jag tar studenten om jag ska vara ärlig, för festen! Och eftersom jag har lov så har väl jag mer tid än någon annan att göra det. Men hur ofta tar jag ansvar för en sånhär sak. Aldrig? Jag tar aldrig ansvar för stora, viktiga saker. Så jag hoppas på att få lite hjälp av Madeleine med att ringa runt, så det ska nog gå vägen iallafall. Säger det en sista gång, jag vägrar ta studenten om inte jag får åka flak!!!! Det är fan ingen student.

Inga kommentarer: