24 februari 2011

lista

HAR DU POJKVÄN?
nej det har jag inte

VEM SPOTTADE DU I ANSIKTET SENAST?

min storebror för några år sedan

VAD ÄTER DU FÖR MEDICIN DAGLIGEN?
äter inga mediciner längre, skönt!

HUR TIDIGT STIGER DU UPP?
när det är skola vid halv åtta
på helgen vid ett

VEM ÄLSKAR DU MEST?
min mamma och närmaste vänner

VILKA HATAR DU?

det finns ingen jag hatar, bara ogillar

VEM/VILKA VET MEST OM DIG?

jag vet inte, någon utav dem närmaste

VART TRIVS DU BÄST?

vart som helst med dem jag älskar

SENASTE KÖP?
taxiresan igår

VEM RINGDE DU SENAST?
siham

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
ett stort linne och trosor

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
ska snart ta en promenad, äta middag och sova tidigt

ÄR DU SERIÖS?

jag har blivit seriösare

TYCKER DU OM ATT SOVA ENSAM?

jag ogillar att sova tillsammans med någon

VILKEN TJEJ GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?

moa

VILKEN KILLE GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?

arash

HUR MÅNGA BIOLOGISKA SYSKON HAR DU?

två stycken, jonas och pontus

RÖJARKVÄLL MED POLARNA ELLER MYSKVÄLL MED ÄLSKLING?

50/50 är alltid bäst även fast det blivit mycket röjarkvällar på senaste tiden.

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?

jag är blond

VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?
blåa

FAVORITFÄRG?
marinblått och lila

ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET?

i stan

HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR?

nej, tyvärr

TYCKER DU OM DIN PAPPA?
ja..

GILLAR DU ATT LAGA MAT?

nej tycker att det är äckligt

HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?

några stycken, tillräckligt

VAD HAR DU PÅ MACKAN?

bara smör

VAD ÄR DITT BÄSTA GODIS?

choklad, men gillar mer chips

HAR DU NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR?

jadå, dem flesta har gjort det någon gång

VEM SOV DU ÖVER HOS SENAST?

moa tror jag

BRUKAR DU BLI FULL?

oftare nu än förut

BÄSTA GLASSEN?

isglass

VAR HAR DU ONT?

ingenstans

VEM ÄR BÄST JUST NU?

just i denna sekund, fredrika

ANVÄNDER DU HÅRSPRAY?

ja ibland

SKOSTORLEK?

37-38

VILKA BOR DU MED?

mamma

VAD HAR DU I DITT FÖNSTER?

en blomma och en lampa

ÄR DU ROMANTISK?

jag kan om jag vill

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
tre stycken

VAD HAR DU MVG I?

har inte fått mina betyg än

VAD HAR DU IG I?
har inte fått mina betyg än

HUR MÅNGA CONVERSE ALLSTARSKOR ÄGER DU?
ett par men nästa vecka blir det några fler förhoppningsvis

NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG IKVÄLL?

ska försöka gå och lägga mig ganska tidigt

Inga kommentarer: