12 april 2011

Mycket händelser under en och samma dag.

Idag fick vi mycket gjort i skolan, både efter mycket skratt och bråk (haha). Nu har vi fixat både studentskivan (nästan iallafall), studentflak och är nästan klara med alla "klassens ....". Jag ser verkligen fram emot studenten jättemycket nu och det ska bli så himla roligt!! Mindre än en månad till studentskivan och mindre än två månader till själva studenten. Gaaaah, trodde aldrig att tiden skulle gå så snabbt.

Efter skolan blev det en runda på stan tillsammans med Isabella & Mostafa innan jag och bella åt middag på Cupido, vidare iväg och hämta min lön. Kom precis hem från sjukhuset där jag har spenderat hela kvällen och all min tid tillsammans med mitt lilla hjärta. Krya på dig, älskling och bli frisk snart!!! ♥ ♥ ♥ ♥ Resten av kvällen spenderas framför Desperate housewives, mums.

Inga kommentarer: