7 april 2011

Underbar dag!

Ojojoj kan säga att det inte bara blev en liten drink igår kväll, det slutade med minst fem drinkar, karaoke, dans och massa mer tillsammans med Moa och Måna på Etage, efter en taxiresa så däckade vi alla tre i mitt rum, jag och Måna i min säng och Moa konstigt nog på golvet, den ena fullare än den andra.

Jag kan bara säga att jag verkligen inte mådde bra idag, länge sedan jag var så bakis och till råga på allt så var det 50% på allt i hela butiken på Bikbok och FULLPACKAT med folk. Riktigt jobbig men otroligt rolig dag! När jag slutade blev det lite shopping och sedan middag på subway tillsammans med bästa vän.

.... Alla mina tankar går idag till min älskade, fina, underbara älsklings-bebispojke som ligger på sjukhuset. Bli frisk så du kan få komma hem, så jag kan få pussa och krama sönder dig!!! .....

Inga kommentarer: