21 april 2011

Torsdag

Blev inte riktigt som jag tänkt mig igår, åkte aldrig hem och sov efter jobbet, åt lunch på Cupido tillsammans med Moa & Rebecka, sprang runt på stan och försökte hitta något till kvällen - vilket jag aldrig gjorde. Åkte hem tillsammans med Moa och senare kom Isabella, Siham och Måna så förade vi lite inför BJ. Åh världens gulligaste Måna hade köpt en present till mig från Italien, hur gullig tjej är hon inte???? Love her. Kvällen och natten var verkligen hur rolig som helst, även fast det svider i plånboken nu och det blev lite för många shotar!

Nu är jag vaken och däckad, ska snart åka till gränby tillsammans med Isabella, förhoppningsvis lite shopping. Synd bara att vädret inte är lika fint som det har varit nu när jag äntligen har en ledig dag. PUSSSSAR!

Inga kommentarer: