3 april 2011

You're my mr.X

Jag har sagt dem senaste åren, månaderna och dagarna att kärlek inte finns. Jag tror precis att jag kanske insåg att jag har trott helt fel, det finns nog trots allt...

Dagen spenderades först med en runda på stan tillsammans med Jessica, införskaffade mig en ny väska. Vi satte oss sedan på Storken och Amanda kom o' gjorde oss sällskap, mycket prat vilket jag alltid uppskattar med dem. Vid halv sju kom Isabella till stan och vi gick o' åt middag tillsammans, bästis-mys en söndag slår aldrig fel. Senaste timmen har spenderats framför the notebook, finaste filmen någonsin. Snart ska jag sova, sista veckan på praktiken nu, börjar längta tillbaks till gamla vanor.

1 kommentar:

AliceBlue sa...

åh! vad fint, the notebook <3
du får inte sluta tro på kärleken, du är för bra för det!