20 juni 2011

Du har fått se mig svag allt för många gånger. Aldrig mer.

Hur dåligt mådde inte jag imorse när jag gick upp sex? Hur mycket dåligare mådde jag inte när jag tog bussen klockan sju? Hur mycket dåligare än dåligast mådde jag när jag började jobba klockan åtta? Går inte att förklara med hur trött jag var och fortfarande är men pengar är pengar. Kom hem, åt middag och däckade i sängen men var tvungen att åka ner till stan igen för att hämta min lön och tur var väl det för när jag väntade på bussen sprang jag på Agnes, så blev det en fika tillsammans med henne och tjejerna. MYS.

Kvällen har spenderats framför million dollar baby, städning av rummet och ihop plockning av miljoner kläder som ska tvättas imorgon när vi har tvättid... Nu ska jag ta en vän ute på balkongen sedan byta lakan och sova. Upp sex imorgon igen, livet leker och en vecka kvar till a'laaanya.


ställer upp för dig, säg bara till, älskar dig.

Inga kommentarer: