17 juni 2011

Rolling in the deep

Hur dagarna sett ut hittills? I tisdags tog ju Agnes körkort som sagt, hon hämtade mig på morgonen, vi hämtade upp folk och åkte runt hela dagen enda till sent på natten. Jag är så himla stolt, så jävla duktig! I onsdags sov jag heeeeeela dagen och sedan fick jag stressa iväg till Agnes där alla tjejer var så var vi på BJ's sommarpremiär. I går jobbade jag hela dagen, sedan fixade jag mig tillsammans med Måna och Siham innan vi drog iväg till Dinela som hade födelsedagsfest, snart 18 år, grattis grattis!

Efter mycket skratt&tårar utanför mig efter taxiresan tillsammans med Måna så går vi upp till mig och däckar.. Vaknade upp imorse och .. mådde inge bra, Måna var gulle och sedan kom också Siham över och underhöll mig. Fina vänner. ♥ Nu ska jag nog börja fixa mig "lite" innan jag sticker iväg ett tag på Melinas födelsedagsmiddag. Ciao.

Inga kommentarer: