18 juni 2011

Kaus på stressen


Igår efter en jättemysig och rolig kväll hos Melina, så bröt jag ihop direkt när jag kom hem. Känner mig så jävla stressad hela tiden och hur mycket jag än försöker så blir människor aldrig nöjda. Jag har inte fler timmar på dygnet än någon annan och jag försöker verkligen göra mitt bästa, vilket är en av anledningarna jag har mått piss dem senaste dagarna. Jag orkar inte springa runt i 180 hela tiden, jag kan inte, jag är bara människa. Aldrig mått så dåligt som jag gjorde när jag var tvungen att gå upp till jobbet imorse, trött, sliten, sjuk, ont i hela kroppen och fortfarande stressad över alla krav jag har på mig och måste hinna med.

Därför åkte jag för första gången på veckor hem direkt efter jobbet (fast jag egentligen hade tusen saker jag borde gjort istället) och har sedan dess kollat på film, sovit och bara vilat upp mig lite. Ska snart iväg till Isabella där tjejerna är och spendera kvällen där med filmkväll.. Pussaaar

1 kommentar:

Melina sa...

Jag tycker du är bra! <3