9 juni 2011

Torsdag

Ouf kom precis hem, efter jobbet igår mötte jag upp Julia på stan för lite middag vid ån efter timmars prat åkte hon hem och jag vandrade vidare för att träffa Måna. Vi gick till framfickan där vi träffade på Jasmin, Anna, Melina, Mathilda och Thilda som vi sedan spenderade kvällen tillsammans med. Alldeles för sent stack jag, Anna, Melina och Tobbe därifrån för att äta MAX och sedan baxade vi en cykelvagn (sån för barn) där Anna och Melina satt och jag på packethållaren, Tobbe var snäll och skjutsa hem oss till Anna där vi däckade. Skulle egentligen jobbat idag men mådde inge bra, så köpte en subwaymacka med mig hem som jag nu ska äta. Bildbomb kommer senare, pussssss

GRATTIS OCKSÅ MELINA SOM HAR FYLLT 18 ÅR!!

1 kommentar:

Stalker sa...

TACK SÅ MYCKET!! /från din stalker