2 juni 2011

Studenten 2011.

Jag hade världens bästa student, helt klart! Den var den lyckligaste, roligaste, jobbigaste och bästa dagen i mitt liv och kommer verkligen vara ett minne för livet. Började med fixning tillsammans med Moa på morgonen innan vi fick skjuts till skolan där vi satt på gräsmattan i spöregnet tillsammans med klassen och drack. När vi kom in i skolan var man ganska dragen, sprang runt och gjorde massa random'grejer tillsammans med dem bästa, lunch fick vi, våra betyg utdelade, uppträdande av lärarna och sedan gick vi tillsammans alla treor till Lennakatten som vi åkte med in till stan. Utspring mer packad än vad jag trodde, träffade släkten och mina fina vänner som hade tagit sig tiden för att fira mig, massa fotografering innan jag och Moa sprang iväg på en snabb kisspaus innan vi åkte flaaaaaaaaaak!! Det roligaste jag någonsin gjort, helt klart, så jävla fuckad stämning, helt underbara timmar!

När jag och Moa kom hem till mig var vi helt däckade, åt middag med släkt och vänner, presentöppning och sedan var det bara börja fixa sig inför kvällen. Mycket kärlek till Agnes, Zoe och Måna som kom också. När vi kom till stan mötte vi upp Isabella och satte oss på en innergård för att tagga till, sedan bar det vidare till Flustret där kvällen fortsatte minst lika bra.

Tog taxi hem för att åka hem och sova, mycket prat och några timmar senare somnade jag och mina två fina. Tack alla som gjorde min dag till den bästa någonsin. Nu är det dags att bli vuxen, haha.

Inga kommentarer: